Image Map

2 sie 2013

Nominacja

A więc mój blog zdobył nominacje do Versatile Blogger Awards dzięki



 No i mam swoją pierwszą nominację, oby było ich więcej ;)

Zasady The Versatile Blogger Award:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuję za nominacje.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.


7 faktów o mnie 

1. Nie lubię gotować standardowych obiadków ( nudzą mnie )
2. nie lubię siedzieć w domu beż męża 
3.boję się spać bez lampki ;)
4. tak jak każdy mam nałogi : moim jest sudoku ;)
5. nie toleruje zdrad i chamstwa
6. dziwie się nie którym ludziom ich myślenia 
7. po technikum hotelarskim poszłam na studia ;) Kierunek Mechanika i Budowa Maszyn i o dziwo uczę się lepiej niż w szkole średniej ;)


Blogi które nominuję :

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za otagowanie, postaram się odpowiedzic w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za nominację :) jest mi bardzo miło :) Poza tym poznałam Twojego bloga dzięki Twojemu komentarzowi i będę zaglądać !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki !:) W najbliższym czasie na pewno odpowiem na nominację! :*

    OdpowiedzUsuń