28 mar 2014

Sexsi stopki

Dzięki firmie:


Otrzymałam do testów "skarpetki". Niestwty prze moje zabieganie nie zrobiłam zdjęcia skarpetek. Skarpetki to dokładnie dwa duże worki w kształacie skarpet z zimną mazią i okropnie smierdząca spirutusem. Teraz pewnie wiele osób się zastanawia czy to w ogóle działa? Mogę potwierdzić ze działa, niestety trzeba mi uwierzyć na słowo bo ze względów estetycznych nie robiłąm zdjęć ( ale tego jest pełno w necie) 


Producent o produkcie: 
7- dniowa kuracja złuszczająco-regenerująca na stopy. Zawiera aktywny kompleksi na bazie kwasów owocowych, który złuszcza nadmiernie zrogowaciły naskórek oraz wspomaga odnowe i wygładzenie skóry stóp. Kwasy powodują regulację cyklu złuszczania naskórka- dzięki czemu skóra nie domaga się tak częstego usuwania warstwy rogowej.


Właściwości:
- łagodnie i skutecznie usuwa: 
- zrogowaciały, suchy naskórek,
-stwardniale odciski,
-uporczywe małe nagniotki,
-Zapewnia gładką, elastyczną, zdrową skórę stóp.



Sposób użycia: 

Przeciąć wzdłuż linii na produkcie, 
nałożyć produkt na stopy, w taki sposób jak skarpety, 
oderwać zabezpieczenie i przykleić tak, aby produkt był dopasownay do stopy,
nałożyć skarpety na stopach 90- 120 minut,
po upływie dwóch godzin zdjąć folię zabezpieczającą i usunąć pozostałości produktu ciepłą wodą, 
przez pierwsze 3 dni po zabiegu skóra jest przesuszona o szorstka ( nie należy wspomagać dodatkowego złuszczania, nie stosować tarek, pumeksów tip.)
od 3 do 7 dni po aplikacji dochodzi do widocznego złuszczenia pogrubionej i zrogowaciałej skóry.


Skład i ostrzeżenia KLIK



Moja opinia:
a raczej opinia męża, bo to on testował ten produkt. Sam gabie nie jest bolesy tyle co nie dokońca przyjemny, zimna maź przelweająca się przez palce to nie za miłe uczucie. Ale wytrzymał te dwie godziny. Jak to zakładałam mu na nogi to muslałm ze padnę taka waliło, i ten strach czy nogi nie odpadną albo czy same kości nie zostana ?
Ale nie nogi całe i widac ogromną różnicę. Nic tak nie pomaga jak to. żadne pumeksy i wymaczanie. Fakt jest taki że po 3 dniach stopy, jak wąż zaczeły zrzucać skórę. Po 7 dniach prawie wszystko zeszło, pozostały małe skórki. Zdjęć na to nie mam ale różnica kolosalna. Fakt męskie stopy po 12 jak nie wiecej godzinach chodzenia rewelacyjnie nie wyglądają, a teraz bajka. Tylko jest jedno ale: CENA.
Jak ja zobaczyłam to usiadłam z wrażenia : za jedno opakowanie 99,00zł    Gdyby nie ten test to bym się nie dowiedziała, że coś takiego istnieje.
Ze spokojem moge to polecić każdemu co ma problem ze stopami.

A co Wy o tym sadzicie?

22 mar 2014

A dziś o herbatce kwiatowej.

Jakiś czas temu w Biedronce była promocja na "kulkę" herbaty 2,99zł

Smak : herbata zielona z kwiatem nagietka i jaśminu.

\

A oto kulka herbaty (jeszcze sucha i zwinięta ):


Przygotowanie takiej herbaty:
1. Przygotuj przeźroczysty dzbanek o pojemności 0,5-1 litr.
2. Nalej do niego 400 ml gorącej wody ale nie wrzącej (tem.85-95 st.C)
3. Wrzuć do dzbanka kulkę "kwitnącej herbaty"
4.Zaparzaj pierwszy napar 3 minuty obserwując prawdziwy spektakl, kiedy na twoich oczach będzie rozkwitał herbaciany kwiat. Napar rozlej do filiżanek.Rozkoszuj się cudownym smakiem przyrządzonego naparu. 
5. Kulkę herbaty zalej ponownie,tym razem zaparzaj 5 minut. Kulkę herbaty kwitnącej możesz zaparzać nawet do 3-4 razy.

Skład:
Liście herbaty zielonej,
kwiat nagietka 0,2 %
kwiat jaśminu 0,2%


Kraj pochodzenia:
Chiny 



Moja opinia: 
Warto czasem poświęcić trochę czasu na rozkoszowaniem się herbatą i własnie na takie okazje polecam efektowna herbatę kwitnącą. 

19 mar 2014

I już po świętach ;P

Ciekawy tytuł, pewnie wiele osób zacznie się zastanawiać o jakie święta chodzi?
A chodzi o Boże Narodzenie. Troszkę czasu juz mineło od tego czasu a ja zabiegania strasznie byłam i dopiero dziś mam chwilke czasu by napisać o Pierniku którego postanowiłam zrobić z paczki ;)

Zrobiłam je dwa różnych firm pierwsza Dr.Oetker i Delecta.

Na pierwszy ogień Delecta





Masę na ciasto kupiłam w promocji z blachą do pieczenia i drugim ciastem. Zapłacilam 11 zł.

Do ciasta trzeba jeszcze dodać:
3 jaja
margaryny 250g
wody 175 ml
bakalie 

Sposób przygotowania:

1) rozpucić i ostudzić margarynę.
2) W wysokim naczyniu wymieszaj wodę z margaryną, dodaj jaja, wsyp zawartość opakowania i miksuj ok. 4 min. na koniec miksowania dodać bakalie i wymieszać łyżką
3) Gotową masę przełóż do wyłożonej papierem do pieczenia blachy o wymiarach ok. 25 na 35 cm
4) wstaw do lekko podgrzanego piekarnika i piecz w tem. 170-180 st.C przez 45-50 min sprawdzając patyczkiem czy jest gotowe.

Składniki:
mąka pszenna, cukier, mleko odtłuszczone w proszku, substancje spulchniające: węglan sodu, difosforany; cykoria prażona, przyprawy, substancje zagęszczajace: guma ksantanowa, guma guar.



Moja opinia:

Ciasto wyszło rewelacyjnie, wysoko urosło a w smaku bajka;)
Osobiście polecam osoba które nie umieja piec piernika albo nie maja za duzo czasu to polecam własnie tą mieszankę. Osoby które poczęstowałm ciastem sobie zachwalały.




16 mar 2014

Mówią sowa mądra głowa

Dzisiejszy wpis o Sowach.
Na spotkaniu blogerek 8 marca w paczce znalazłam dwie piękne i czarne sowy.
Nie nie ptaszki a kolczyki.

Do kolczyków dołączona jest wizytówka należy do 

Liwia Szczeszek
e-mail : myminky@wp.pl



Wisiorek sowy dokupiłam w Pepco za 14,99 ;)



Wracając do wizytówki, na odwrotnej stronie można przeczytać :

Made in UK
- kocyki dla dzieci
- podusie
-szaliczki oraz apaszki
- dekoracje do domu : dirlandy, literki, zawieszki
I inne cuda własnoręcznie szyte...



Moja opinia :
Kolczyki przepieknie sie reprezentują na uszach, nie uczulają ( zawsze swędzą mnie dziurki a po tych nie). Zapięcie maja na silikonowy korek. Przepięknie się reprezentują w komplecie z wisiorkiem. 
A co ważne sowy są teraz na topie ;)


14 mar 2014

Spotkanie blogerek cz. 2

Tak więc wczoraj nie dałam rady piszę dziś .
Moja recenzja będzie polagać na tym że przedstawie firmy i blogerki obecne na spotkaniu, niestety z powodów osobistych nie dąłm rady przybyć ale wszytsko mi przekazała Gosia z swiat-recenzji.pl.

Lista obecności
1) www.swiat-recenzji.pl -Gosia 
2) www.poszukiwane-okazje.blogspot.com - Kaśka 
3) www.pluumkaopisuje.blogspot.com -Marlena 
4) www.mama-lenki.blogspot.com - Agnieszka 
5) www.paczajka.blogspot.com - Kamila
6) www.blogsisterstyle.blogspot.com - Kasia i Aneta
7) www.makeup-elektra.blogspot.com -Gabi

nieobecne:
8) www.mama-kubusia.pl -Karolina
9) www.kuchniaijejswiat.blogspot.com -Ania



Ze spotkania do testów dostałam :






Ogromnie ubolewam na tym że mnie tam z Wami nie było, mam nadzięje że następnym razem uda mi się przybyć na spotkanie ;)

12 mar 2014

Spotkanie blogerek

Dnia 8 marca, a dokładnie w Dzień Kobiet, w jednym miejscu spotkało sie 8 szalonych kobietek ( miło być 10, ale dwie nieobecne, w tym niestety ja).
Jako że dzis już padam, a zdjęcia trzeba jeszcze z telefonu wrzucić do laptopa a trochę tego jest to resztę szczegółów, zdjęć i listę osób zbiorę i wstawię jutro ;)
Tak więc do juterka ;)