Image Map

25 cze 2013

„BLOGERZY KOCHAJĄ OLEJ RZEPAKOWY” -Konkurs

Postanowiłam wziąć udział w następnym konkursie ;)))
Konkurs organizowany jest na stronie : KLIK
Pod tytułem "Blogerzy kochają olej rzepakowy"

W związku z konkursem podaję przepis na mój pomysł.


Piersi z kurczaka w marynacie cytrynowej ;)

Produkty:
- pierś z kurczaka
- kostki rosołowe Winiary
- Olej rzepakowy
- sok z cytryny firmy Limmi

Marynata:
Kostki rosołowe pokruszyć, wymieszać z odrobiną oleju i soku z cytryny wedle uznania.




Przygotowanie:


Piersi umyć, pokroić w  grube paski ,włożyć w rękaw do pieczenia i marynatę co najmniej na 12 godzin do lodówki.



 Tak przygotowaną pierś piec w rozgrzanym do 180C piekarniku,około 30-40min.
Można podawać z talarkami ,warzywami gotowanymi bądź ziemniakami.










2 komentarze:

  1. Ojej... olej rzepakowy to w tym wszystkim najzdrowszy jest (to olej o najlepszym składzie tłuszczowym, więc super dla naszego zdrowia), ale kostki rosołowe? A sok z cytryny czemu z "gotowca" zamiast świeży? NIe lepiej dać naturalny bulion i świeżo wyciskany sok z cytryny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej już pisałam że dostałam do testów sok z cytryn 100 % naturalny, kostki bo co innego ??
    zachęcam do prześledzenia bloga tam znajdują sie wpisy o sokach

    OdpowiedzUsuń