Image Map

4 lip 2013

Makaron do woka Szechuan i Thai style

Pisze o dwóch na raz bo, razem je zmieszałam na patelni.
Przygotowanie takiego makaronu to około 10 minut.



Jako że nie jestem fanką mocno ostrego jedzenia to mąż sobie zrobił sobie osobno SZECHUAN.
Na opakowaniu znajdują się 3 z 4 papryczek. Mąż mówił że wcale ostre nie było ;)




Jak juz pisałam oba ze sobą połączyłam i zrobiłam na zwykłej patelni.

Przygotowanie:
zawartość opakowania wymieszać na patelni w 400ml goracej wody. Zagotować i gotować przez około 5 minut, aż cała woda zostanie wchłonięta przez makaron. Dodać 1-2 łyżek oleju i usmażyć na złoto- brązowy kolor, od czasu do czasu mieszając.

Nie każde danie gotowe w 5 minut jest złe ;) a wręcz dobre ;)


Kupiłam w LIDLU podczas tygodnia kuchni (więc możliwe że już tego się nie dostanie w sklepie), cena około 5 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz