Image Map

1 wrz 2013

Mydełko oliwne

Mydełko to otrzymałam w ramach współpracy z firmą


Tak więc mydełko wypróbowałam i jestem zadowolona z niego ;)

Bezpośredni link do strony KLIK

Informacja z opakowania:

Składniki:

78% mydlany olej oliwkowy, oliwa z oliwek,olej palmowy, soda, sól , kwas cytrynowy,woda, naturalny aromat miodu. PH naturalne. Nie zawiera sztucznych konserwantów oraz tłuszczów zwierzęcych.
Waga mydełka 200 g. 



Moja opinia 

Mydło przepięknie pachnie, nie pieni się ale czuć że się nim mydli. Myłam głównie twarz, co trochę pomogło mi na moją cerę trądzikową, złagodziło trochę stany zapalne. Co ważne na skórze pozostawia piękny zapach, gdzie sama bym mogła się wąchać cały dzień ;)

Jedyny minus a zarazem plus w mydle to że jak mam małe dłonie to mydło jest dla mnie nie poręczne ale za to jest go więcej dla mnie ;)))

Próbował ukroić pasek szerokości ok 2 cm to mi się troche pokruszyło to dalej już nie cięłam. 

 CENA 12 zł 




1 komentarz: