Image Map

19 mar 2014

I już po świętach ;P

Ciekawy tytuł, pewnie wiele osób zacznie się zastanawiać o jakie święta chodzi?
A chodzi o Boże Narodzenie. Troszkę czasu juz mineło od tego czasu a ja zabiegania strasznie byłam i dopiero dziś mam chwilke czasu by napisać o Pierniku którego postanowiłam zrobić z paczki ;)

Zrobiłam je dwa różnych firm pierwsza Dr.Oetker i Delecta.

Na pierwszy ogień Delecta





Masę na ciasto kupiłam w promocji z blachą do pieczenia i drugim ciastem. Zapłacilam 11 zł.

Do ciasta trzeba jeszcze dodać:
3 jaja
margaryny 250g
wody 175 ml
bakalie 

Sposób przygotowania:

1) rozpucić i ostudzić margarynę.
2) W wysokim naczyniu wymieszaj wodę z margaryną, dodaj jaja, wsyp zawartość opakowania i miksuj ok. 4 min. na koniec miksowania dodać bakalie i wymieszać łyżką
3) Gotową masę przełóż do wyłożonej papierem do pieczenia blachy o wymiarach ok. 25 na 35 cm
4) wstaw do lekko podgrzanego piekarnika i piecz w tem. 170-180 st.C przez 45-50 min sprawdzając patyczkiem czy jest gotowe.

Składniki:
mąka pszenna, cukier, mleko odtłuszczone w proszku, substancje spulchniające: węglan sodu, difosforany; cykoria prażona, przyprawy, substancje zagęszczajace: guma ksantanowa, guma guar.



Moja opinia:

Ciasto wyszło rewelacyjnie, wysoko urosło a w smaku bajka;)
Osobiście polecam osoba które nie umieja piec piernika albo nie maja za duzo czasu to polecam własnie tą mieszankę. Osoby które poczęstowałm ciastem sobie zachwalały.




1 komentarz: