Image Map

28 mar 2014

Sexsi stopki

Dzięki firmie:


Otrzymałam do testów "skarpetki". Niestwty prze moje zabieganie nie zrobiłam zdjęcia skarpetek. Skarpetki to dokładnie dwa duże worki w kształacie skarpet z zimną mazią i okropnie smierdząca spirutusem. Teraz pewnie wiele osób się zastanawia czy to w ogóle działa? Mogę potwierdzić ze działa, niestety trzeba mi uwierzyć na słowo bo ze względów estetycznych nie robiłąm zdjęć ( ale tego jest pełno w necie) 


Producent o produkcie: 
7- dniowa kuracja złuszczająco-regenerująca na stopy. Zawiera aktywny kompleksi na bazie kwasów owocowych, który złuszcza nadmiernie zrogowaciły naskórek oraz wspomaga odnowe i wygładzenie skóry stóp. Kwasy powodują regulację cyklu złuszczania naskórka- dzięki czemu skóra nie domaga się tak częstego usuwania warstwy rogowej.


Właściwości:
- łagodnie i skutecznie usuwa: 
- zrogowaciały, suchy naskórek,
-stwardniale odciski,
-uporczywe małe nagniotki,
-Zapewnia gładką, elastyczną, zdrową skórę stóp.



Sposób użycia: 

Przeciąć wzdłuż linii na produkcie, 
nałożyć produkt na stopy, w taki sposób jak skarpety, 
oderwać zabezpieczenie i przykleić tak, aby produkt był dopasownay do stopy,
nałożyć skarpety na stopach 90- 120 minut,
po upływie dwóch godzin zdjąć folię zabezpieczającą i usunąć pozostałości produktu ciepłą wodą, 
przez pierwsze 3 dni po zabiegu skóra jest przesuszona o szorstka ( nie należy wspomagać dodatkowego złuszczania, nie stosować tarek, pumeksów tip.)
od 3 do 7 dni po aplikacji dochodzi do widocznego złuszczenia pogrubionej i zrogowaciałej skóry.


Skład i ostrzeżenia KLIK



Moja opinia:
a raczej opinia męża, bo to on testował ten produkt. Sam gabie nie jest bolesy tyle co nie dokońca przyjemny, zimna maź przelweająca się przez palce to nie za miłe uczucie. Ale wytrzymał te dwie godziny. Jak to zakładałam mu na nogi to muslałm ze padnę taka waliło, i ten strach czy nogi nie odpadną albo czy same kości nie zostana ?
Ale nie nogi całe i widac ogromną różnicę. Nic tak nie pomaga jak to. żadne pumeksy i wymaczanie. Fakt jest taki że po 3 dniach stopy, jak wąż zaczeły zrzucać skórę. Po 7 dniach prawie wszystko zeszło, pozostały małe skórki. Zdjęć na to nie mam ale różnica kolosalna. Fakt męskie stopy po 12 jak nie wiecej godzinach chodzenia rewelacyjnie nie wyglądają, a teraz bajka. Tylko jest jedno ale: CENA.
Jak ja zobaczyłam to usiadłam z wrażenia : za jedno opakowanie 99,00zł    Gdyby nie ten test to bym się nie dowiedziała, że coś takiego istnieje.
Ze spokojem moge to polecić każdemu co ma problem ze stopami.

A co Wy o tym sadzicie?

1 komentarz: