Image Map

14 mar 2014

Spotkanie blogerek cz. 2

Tak więc wczoraj nie dałam rady piszę dziś .
Moja recenzja będzie polagać na tym że przedstawie firmy i blogerki obecne na spotkaniu, niestety z powodów osobistych nie dąłm rady przybyć ale wszytsko mi przekazała Gosia z swiat-recenzji.pl.

Lista obecności
1) www.swiat-recenzji.pl -Gosia 
2) www.poszukiwane-okazje.blogspot.com - Kaśka 
3) www.pluumkaopisuje.blogspot.com -Marlena 
4) www.mama-lenki.blogspot.com - Agnieszka 
5) www.paczajka.blogspot.com - Kamila
6) www.blogsisterstyle.blogspot.com - Kasia i Aneta
7) www.makeup-elektra.blogspot.com -Gabi

nieobecne:
8) www.mama-kubusia.pl -Karolina
9) www.kuchniaijejswiat.blogspot.com -Ania



Ze spotkania do testów dostałam :






Ogromnie ubolewam na tym że mnie tam z Wami nie było, mam nadzięje że następnym razem uda mi się przybyć na spotkanie ;)

2 komentarze:

  1. Szkoda,że Cię nie było. Ominęło Cię wiele śmiechu,a dziewczyny są poprostu czaderskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościć spotkania :)

    OdpowiedzUsuń