Image Map

29 cze 2013

Galaretka Rubinowa

Niedawno natrafiłam na różnego kolory galaretek firmy 
 Link do strony KLIK


Galaretki są różne, bardzo zachęcające, smakiem, kolorem i zapachem.
Głównie są wieloowocowe. 
Co bardzo ważne NIE ZAWIERAJĄ SZTUCZNYCH BARWNIKÓW
Z galaretek można zrobić cała masę deserów, ciast i wiele innych rzeczy. 


Ja postanowiłam galaretkę zmieszać ze śmietana 36%, i dodać do biszkoptu, ale o tym w innym poście. 
Mogę powiedzieć, że galaretka jest przepyszna, urzeka swoim kolorem.

Niestety to zdjęcie nie odzwierciedla pięknego koloru, możne kolor porównać do barw od czerwonej po różową. Zależy od tego ile wody dodamy, tu dodałam dwie galaretki i jedna porcje wody, więc dlatego ciemniejszy kolor.

Galaretka rubinowa


Z tyłu każdego opakowania ciekawy przepis.

Skład :
Cukier
żelatyna wieprzowa 
regulator kwasowości - kwas cytrynowy
barwnik- betanina 
aromaty 

" Każda z nich to inny wieloowocowy smak " 


Cena około 1,50 zł
Osobiście kupowałam galaretki w Kauflandzie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz