Image Map

20 lis 2013

Ziaja

Już jakiś czas temu skorzystałam z oferty promocyjnej firmy
JM Spa&Wellness Kosmetyki 
FB KLIK


Na stronie Facebooka znalazłam promocję na produkty firmy Ziaja. 
W skład wchodzą 
dwa małe białe ręczniki 
odżywka do włosów 
szampon do włosów 
Cena 13 zł.

Szampon i odżywkę losowali. 



O szamponie mogę powiedzieć :
- pięknie pachnie
- włosy dłużej trzymają świeżość 
- ale trzeba troszkę dać więcej bo słabo się pieni ale to tylko tak u mnie robi ;) 
Generalnie go polecam dla osób którym włosy sie szybko przetłuszczają.
 Skład :

Odżywka spadła mi jak z nieba i uratowała moje włosy ;)

Po zabiegu ściągania koloru i od razu farbowania moje włosy wyglądały tragicznie. Nie chodzi o kolor tylko o to, że strasznie na tym ucierpiały. Rozdwojone końcówki, połamane i siano na głowie. Na szczęście już miałam odżywkę która parę dni przed zabiegiem do mnie dotarła. 
Generalnie odżywka spełniła się w 200 %. Moje włosy juz po pierwszym zastosowaniu stały się mniej 
"sianowate", a drugie użycie to już rewelacja, moje połamane i rozdwojone końcówki odżyły i włosy wyglądają przepięknie ;) 


Skład:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz